Wsparcie we wdrożeniu procesów: Pre-Re-On-Offboardingowych
Jeśli są Państwo przed decyzją wdrożenia onboardingu w postaci procesu i platformy onboardingowej jesteśmy do dyspozycji by opisać z Państwem projekt i harmonogram wdrożenia. Wesprzeć w tworzeniu lub skorygowaniu ścieżek wdrożeniowych oraz opracowania zadań do każdej ze ścieżki. Pomożemy również określić ryzyka oraz wskaźniki efektywności wdrożenia procesu, by nim efektywnie zarządzać. Na koniec pomożemy w określeniu strategii wdrożenia procesu.
Usługę doradczą prowadzimy wg. modelu 3Z.
01.
Dokładne zrozumienie problemu, z jakim boryka się firma.
Identyfikacja potrzeb związanych z problemem.
02.
Na tym etapie zbieramy niezbędne dane, które będą podstawą do dalszych analiz.
Zebrane dane są analizowane, aby zidentyfikować główne przyczyny problemów oraz potencjalne obszary do poprawy.
03.
Na podstawie przeprowadzonej analizy nasz doradca opracowuje konkretne i szczegółowo opisane rekomendacje w formie raportu.
Raport omawiany jest na spotkaniu z grupą roboczą i decydentem.
Do zaakceptowanych rekomendacji, wspólnie z klientem, opracowujemy plan ich wdrożenia, definiując kamienie milowe w projekcie.